What a great day!

Sovmorgon, söta Petra bjöd på tårta på eftermiddagslektionen, vi fick sluta två timmar tidigare, höstlov nästa vecka!!!! utvecklingssamtal som gick galant och så fick jag idag ett samtal som jag väntat på hela veckan. JAG HAR FÅTT JOBB!!!!! :D I Bäverhyddans relax och även i skipassförsäljningen i backen :) Wihooooooo!
Var på en intervju förra veckan och har gått och varit så nervös sen dess haha.
Firade med att stanna i korsvägen och äta Filé Oscar och så köpte mamma en b&j phish food till mig (my favourite<3) som jag ska mysa med framför idol snart :)

Var även ner på stan en sväng, köpte ett nagellack och hittade jackan som jag suktade efter hela förra vintern men då var den slutsåld överallt. Provade den och blev kär direkt! Så jag ska dit och köpa den imorn :D :D

Den här låten kommer vi nog få höra på konserten på onsdag! Calvin Harris är "special guest" :) Kommer bli så jävla feeetttttt!!!!!!!!!

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0