Dag 1 på min praktik

Då var första dagen avklarad! Är på Actic, gymmet på Lugnet i Falun.
Drömde i natt att jag kom försent och glömde matlådan hemma haha, men i verkligheten kom jag 45 min för tidigt och åt min mat tyst för mig själv i Lugnets personalrum.
Haha tjena vuxenlivet! Har inte gjort så mycket idag utan mest kikat runt, men det känns som att det här kommer bli kanon! Drygt bara att jag fortfarande är lite halvkrasslig för man blir ju så jääkla träningssugen när man går runt där bland alla maskiner. Kunde inte hålla mig helt idag utan hoppade upp på löpbandet medans jag dammade av maskinen och så dansade jag runt lite till musiken med dammvippan i högsta hugg haha!


Förresten! 2 av 3 rätt till Carro! Jag ska inte på hurtis ikväll :( Men jag har haft det toppen på praktiken, och ingen huvudvärk än så länge ;)

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0