gameday for everybody!

Jonathan fråga om jag ville följa med och kolla på hockey, men jag har gympa senare så det går ej.. :( Damlaget har match klockan 12, så jag drar nog och kikar på den sen har grabbarna match efteråt så jag stannar nog och kikar tills jag får lov att bege mig av mot gymnastiksalen :) Blir mycket gympa nu i framtiden alltså!!

Lördag (igår) specialhallen
Söndag (idag) vanlig träning

v.37
Tisdag vanlig träning
Torsdag hjälpa RM troligtvis
Lördag Ledarutbilldning
Söndag vanlig träning

v.38
Tisdag vanlig träning + träning för UT
ev. Torsdag
Lördag och Söndag Friståendekurs i Uppsala

v.39
Tisdag vanlig träning
Lördag specialhallen
Söndag vanlig träning

v.40
Tisdag(tandläkaren:'() vanlig träning
Lördag och Söndag Tumblingkurs i Stockholm

v.41
Tisdag vanlig träning
Söndag TÄVLING!!


/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0