lifeline

Hade en lektion på 2 timmar, och bussresa på samma tid, känns värt alltså! Men jag är så otroligt tacksam över att jag hann med bussen!! Annars hade jag fått lov att stanna kvar på stan i typ en timmne till innan jag kunde tagit någon buss hem.... Somsagt TACK gode gud att jag hann med bussen. Det gjorde min dag!
Har varit hemma en stund och börjat på Psykologi uppgiften och hunnit skriva ungefär en sida snart. Berömmer mig själv för det samtidigt som jag fortsätter jobba på :)

Ikväll är det hurtgympa!! =)
skojsiskojsi. Har en känsla av att Fanny inte kommer vara där ikväll pga hennes förkylning. Hon har varit på sin första dag på praktiken idag! Kan tänka mig att hon har haft det toppen men kommer hem med huvudvärk :D haha. Får se hur mycket som stämmer sen dåå hihi.

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0