rastlöshet blandat med stress

Ja ungefär så kommer nog min dag se ut imorgon! Först idrott på morgonen sen 4 (!!!!!) timmars hål. Dock ska jag till kiropraktorn då så lite tid blir fördriven. Har nämligen haft ont i min svanskota nu i typ 1½ år efter att jag först ramlade i backen när jag åkte bräda för första gången (hehe) och sen ramlade jag under en match förra hösten och slog i den rejält en gång till. Så antagligen är jag sne på nå vis och att det är därför jag har ont men vi får väl hoppas på att han kan rätta till det :)
Slutar skolan typ fyra = kommer hem 16.50 och klockan fem ska jag va vid plan! Först ledargrejs, sen träna barnen och sist träna själv :) Puuhuuu. Men det blir nog nice!
Nog bäst att jag håller mig till skidor ;)

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0