slut tjej

Hmmm, tycker bloggen känns lite småseg, eller så är det bara jag.. hehe. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Jag menar, hur kul är det för er att veta att jag spenderar min dagar på Actic och typ umgås med pensisar (läs ordet noga nu så ni inte misstolkar!) Dom är bra goa iallafall haha :) Men bra, då fick ni veta det! Suveränt hörrni.
Morgondagen ser ut som så att jag ska presentera min planering över öppet hus-veckan jag har huvudansvaret över, och så har jag ett lunchmöte inbokat med mina kollegor :)
Vänta nu, nu måste vi pausa lite. Läs meningen igen, hör ni hur vuxen jag låter!!! :D Kulva? haha. Nej vet ni va, nu ska inte jag uppehålla er nå mer utan lägga mig och se på OC :)
Godnatt!

Bjussar på den! haha herregu

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0