spell it out

Det var väldigt skönt att bara få komma till något nytt ställe och se nya saker, sätta sig in i nya tankar och vad som ibland kändes som ett nytt liv. Jag tyckte personligen att vissa bitar av Uppsala var så sjukt mysiga. Kanske ska dit och plugga efter gymnasiet?? Haha. Nej men det har varit en rolig men väldigt lång helg, nu när vi åkte hem sa vi hela tiden "veckan" men kom på oss själva, "nej just de, dessa 2 dagar" haha.

Jag har duschat, borstat tänderna och skickat in min psykologi uppgift. Känns riktigt skönt! Sitter just nu i sängen och lyssnar på Gavin DeGraws nya album. Han är en som man aldrig tröttnar på. Ska fundera över vad jag ska ha för kläder på mig imorgon, sen ska jag släcka ner och sova.


Det är inte alltid som det ser ut..

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0