today i don't feel like doing anything, i just wanna lay in my bed

Precis så känner jag just nu! Har mensvärk som gör en illamående och är allmänt trött och seg. Men rummet behövs verkligen städas. Jag får typ krupp om det är ostädat och i vanliga fall brukar jag faktiskt tycka att det är kul(?) att städa. Men inte idag..
Men jag lär väl ta tag idet, så kan jag belöna mig sen med att slänga mig på sängen och se en film. I ett välstädat rum!
Då var det bara att sätta igång då.. Med lite musik ska nog det här gå bra ändå!

Jag vill ha sommar, ligga på en brygga, känna solens strålar mot kroppen,
bara njuta av livet och vara bruuuuun! Bara ungefär 8 månader kvar..

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0