Det är kallt tycker jag..

Fryser som bara den! Jag är redan nu i sängen för att jag ska sova snart, men har egentligen många läxor att göra på lite tid. Så läser om antiken nu sista kvällen hehe.. Har läst ungefär 20 sidor redan iallafall.. Matten borde pluggas på men eftersom att jag tycker det är kul får det vänta tills senare.. Gör de tråkiga/brådskande grejerna först.

Fick veta att nästa helg lär vi åka redan på Fredag kväll och kommer hem till kvällen på Söndag, kan väl bli skoj ändå. Tänk bara jag och Ronya som ska vara där och vi ska passa tider och åka tåg och tunnelbana och herregud jag undrar hur detta kommer gå :)


Är i en James Morrison vecka

/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0