Time may change me, but I can't change time.

Idag har jag varit och tränat RM, det gick sådär, jag är verkligen helt slut efter allt detta slit både i skolan och efter. Vi har kommit lite längre med friståendet (dansen inom Gymnastik) så det är ju bra. Har inte haft tid att sno ihop något och kommer inte ha tid till nästa träning heller.
Nu har jag läxa i precis varenda ämne förutom Svenska och det är ju kul.. Eller?

Ska packa ihop allt inför imorgon och äta lite delikatessyoghurt - mums. Sen ska jag nog gå och lägga mig och läsa om det jag har läst om Grekerna under antiken, eftersom jag inte kommer ihåg ett skvatt.. Haha. Jäkla årtal hit och dit. Imorgon blir en Fredagsläxemysdag igen...
Tror jag ska baka en tårta till mig själv imorgon eller nåt. Det skulle vara gott!



/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0