Mmmmm

Kände mig lite friskare idag så jag passade på att träna en sväng! (På arbetstid och allt, fint det!) Och det var verkligen heelt underbart att träna! Körde lite övningar på en balansboll i slutet och det gjorde mig så himla lugn att jag kände mig som en annan människa efter, haha :) Mmmmmmm.

Har även nu i flera veckors tid tänkt att jag ska dra ner lite på alla onyttigheter jag stoppar i mig. Försöka begränsa mig till helgerna, blir mer njutning då ;) Men alltså jaa.. det går fan riktigt jäkla dåligt! Tänker hela tiden att ääh jag börjar nästa vecka med det osv. Men nu idag tänkte jag att nu ska det bannemej bli ändring!
Från och med NU är nyttigheter bara tillåtet på helger eller dagar då jag tränat och gjort mig förtjänt av det! Punkt. Inte speciellt hårda regler kanske, men räcker gott och väl för mig ;)
Men visste ni förresten att jag haft godisuppehåll i ett helt år förut ;) Den ni!
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0