life and stuff

Ofta i livet händer det att man stöter på problem, vissa större än andra. Och ibland kan ens vilja styra en så otroligt långt och få en att göra saker man aldrig kunnat föreställa sig.
Men till slut kommer man till en punkt då man inser att det gått för långt, att det här måste få ett slut. Men trots att man vet hur fel det är, är det ändå så svårt att stå emot frestelsen. Det gäller verkligen att lyssna till sina goda vänners råd och ta till sig när dom säger allt det där du egentligen redan vet om men valt att blunda för.
Så nu har jag bestämt mig, jag måste göra slut på det här. Vi är fanemej vidriga du och jag.
För är det ens värt det, in the end? Nej, det är det inte.
Men det är fan inte lätt.

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0