weii

Idag blev det ingen dans för mig, är helt slut i kroppen, måste vila upp mig så jag kan köra hårt senare igen! Jag har inte ens pluggat.. Dåligt gjort av mig. Imorgon ska jag försöka se till att få sånt gjort. Så jag slipper offra min helg igen.. hehe. ;) Men det har varit skönt att ha en kväll ledig, absolut! :) Imorgon är en riktig teoretisk skoldag, historia, religion, matte och engelska. Det blir nog bra det :)

Imorgon kanske jag hinner gå och kika på mitt individuella val också.. Har massage nästa period, men skulle vilja ha något annat hellre. Så jag ska kolla om det finns något annat lite intressantare att läsa :) Annars så var det inte hela världen om jag får lov att gå den kursen ändå ;)

Går och lägger mig strax så jag vaknar utvilad haha ;)
PUSSS.

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0