FINBESÖK!

Hallå där, Fanny här! :D

Tänkte bara kika in och säga hej, händer ju inte varje dag nu för tiden tyvärr.. En svår och jobbig grej (ÅÅÅH TAGGA LARS WINNERBÄCK INFÖR P&L!!!!) hände i mitt liv, tiden räckte inte till och någonstans där på vägen försvann min motivation TOTALT. Rätt skönt fast samtidigt tråkigt att jag inte bloggar längre :( Tycker jag iallafall! Ni får gärna försöka göra så jag får min motivation tillbaka. :) Typ kommentera hur mycket ni saknar mig osv.

Skola på tisdag igen då (okej varför var jag tvungen att ens skriva det där? det skriker ÅNGEST!) Vart tog lovet vägen liksom? Har jobbat en massa så tiden har försvunnit iväg totalt. Men nice med jobb iallafall :) loveit!
Hade en supermysig och braig jul också! Lite julmat, Kalle Anka, tusen olika sorters julgodis, fina julklappar och massa kärlek!
Sen blev det nyår! Och min nyårsafton var rätt sjuk måste jag säga, haha. Men kalas!
Bio har jag hunnit med också. 2 gånger! Breaking Dawn och Lejonkungen i 3D :)
Och så var jag på middag hos kära vänner en kväll, massa mys! Annars har jag tametusan inte gjort något annat än jobbat och tränat haha. Som sagt, vart tog lovet vägen?

Just nu ser jag framemot måndag! För då ska jag och mamma på spa. Hennes julklapp från mig :)
Åh vad jag längtar!







/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0