vad händer dååå?

Missade bussen imorse :(
Men som tur var så hade vi ingen lärare vilket = att de två första lektionerna är inställda ungefär :D Flyyyyt!!! Ska in på matten och engelskan sen :) 

På Lördag är det tävling för mina små! Vi kan ju alltid hoppas att det kommer gå bra :)
Psykologi B har jag precis börjat med att läsa och jag tror det kommer att bli bra :D
Katten är busig och har precis bajsat och det stinker som bara den!!!!!! usch.
Ikväll ska jag ta mig en riktig slapp hemmakväll. Imorgon med tror jag, haha.
Slöast i byn!
Jag klippte mig i Måndags också för er som ville veta :) Så som jag har tjatat om det haha.
Nu är det gjort!


det är coolt hur olika bilderna kan bli fast dom är tagna samtidigt!
ellerhurcarro?

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0