say whaaaaat

Peace & love var ju underbart på många sätt må jag säga, men tror ni jag har fått nog av musik för det? Skulle inte tro det va. Gjorde en ny spotifylista idag med alla möjliga låtar, många som är klassiska, som troligtvis aldrig kommer dö ut, som är "timeless!" och några som jag aldrig har hört, ska bli spännande att lyssna på den i framtiden hihi.

Hoppas på att både bilder och annat gott ska komma upp här, men lovar ingenting, haha! Är inte tillräckligt teknisk med min mobil och dator helt enkelt..

Idag har jag haft en körlektion, sen har jag gjort massa underbara saker, (så gott som ingenting) men skönt var det ändå haha. Jag har bokat risk1, så jag får den gjord någon gång :) Sen har jag även bokat klipptid på Fredag! Klockan 10 på morgonen :s så tidigt har jag inte ens gått upp de senaste 3,4 veckorna hehe.. Imorgon ska jag också upp lite tidigt, så jag hinner med bussen klockan 10!
FÖR IMORGON SKA JAG OCH FANNY ÄTA PASTASALLAD <3
det kommer bli en magisk torsdag imorgon eller idag, beror på hur man ser på saken hihi.


bara några timmar till... (känner hur det vattnas i munnen)

Puss Godnatt

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0