Bullermyren 1-5 Bjursås

UNTZUNTZ!!

Nu har vi i Bjursås damlag vunnit 3 matcher, spelat 2 oavgjorda och förlorat 2 matcher. Kommer bli spännande att se hur säsongen slutar i höst. Det där var iallafall sista matchen innan uppehållet, och hittills har vi inte spelat en enda match på Bjurliden, konstigt känns det må jag säga! I höst kommer det däremot vara massor utav hemmamatcher, förutom en gång då vi ska åka till malung och lite till, jag ser inte fram emot den resan just nu kan jag lova! ;)

På tvn gick det bra för Sverige idag också, såklart.. Jaja skönt att vi fick en match till att visa att vi faktikst kan, och synd att sverige inte spelade tillräckligt på de andra matcherna. En minuts hjärtesorg för vad som kunde ha blivit och resten av livet till att vara glad åt andra saker säger jag bara!

Nu ska jag nog skriva massa tidsinställda inlägg för som ni ser är jag i skriv-extas här!


(och ni vet att jag har ingen ork för redigering av bilder,
så ni får ta mig för hur min kamera tycker jag och allt annat ser ut)
Haha piss med u

/ C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0