Våran blogg är så ful! Haha men det är kul..

Förra veckan var full utav äventyr!
Massa dans, mängder utav glädje, tårar, vänskap och alkohol haha.
Studenterna gjorde sitt och stort grattis till er alla!
Johanna och Maria fyllde 18, stort grattis till er!
Jag vat ute på både det ena och det andra, jag sov hos Becca,
fick med min bror på en fotbollsträning, hängde med naturare en hel kväll,
blev stoppad av polisen i en olaglig bil, var på begravning, såg JAMES MORRISON!
osvosv..
Enligt mig en utav de roligaste veckor på länge.

Nu sitter jag hemma och har egentligen ganska nyss vaknat.
Om någon enstaka timme ska vi spela match i Bullermyren,
kommer bli spännande då vi inte ens har ett fullt lag, tror jag.
Men kämpa ska vi göra!

Nu är det dags för mat i min lilla mage (som kommer vara för stor efter en vecka hemma),
går och äter hela tiden i brist på annat att göra! hehehe.

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0