answers

Mikaela BÄÄÄST granados om bröllop tjoho!:
ååh, Vart hitta du klänningen? Lite smått dökär i den (A

svar: ja visst är den underbar! tyvärr är det såhär att jag inte kommer ihåg vart klänning kommer ifrån (skäms fanny!)
har letat runt som en tok för att försöka hitta den igen men den verkar ha gömt sig...
skulle tippa på att jag hittade den på www.modegallerian.se eller www.nelly.com.


Anonym om vi tycker om smink:
Tycker ni att det är snyggt med så mycket smink verkligen?
För jag tycker det men mina kompisar tycker inte det, och jag vet inte om jag vågar säga någonting åt dem för jag tror de kommer skratta åt mig då.. HJÄLP MIG!

svar: hej på dig! om jag ska vara 100 % ärlig nu så nej, jag tycker faktiskt inte det är så jätte vackert med så där mycket smink. inlägget var faktiskt dessutom ett litet skämt och varken bilderna eller vårat smink var seriöst.
men det är min åsikt och alla gillar olika!
och jag tycker absolut inte det är något fel med att tycka så och om dina vänner slutar att gilla dig på grund av en sådan grej tycker jag uppriktigt sagt att de är riktigt dåliga vänner! våga stå på dig!! :)


carro och jag, den här gången helt utan smink :)


/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0